چراغ COB از دسته محصولات بسیار قدرتمند درزمینهٔ تولید نور بوده و میزان فرکانس نوری تولیدشده توسط این محصولات اغلب مناسب می‌باشد دقت نمایید که در خرید و فروش‌های مطرح برای این محصولات کیفیت را ازجمله مسائل ضروری در نظر داشته باشید. متن زیر در خصوص کاربردهای این محصول به‌تفصیل سخن می‌گوید.

چراغ COB چیست؟

چراغ COB به‌عنوان یک چیپ و یا تراشه می‌باشد. این چراغ به صورتی می‌تواند بر روی بورد تعبیه‌شده و دارای بافتی ریز و بسیار ظریف است. به‌طورکلی می‌توان این‌طور بررسی نموده که بر روی بوردهای مختلف انواع چراغ COB نصب می‌شود که گاه تعداد آن‌ها کم نیست! این مدل از چراغ COB اغلب به‌صورت یک تراشه سوار بر ماژول‌های مختلف شده و عمل می‌نمایند، به این معنی که پس از روشن شدن شما یک طیف نوری پیوسته را مشاهده خواهید نمود. درواقع این تراشه‌ها کنار هم قرار می‌گیرند. قیمت چراغ COB می‌تواند در سایت‌های فروش بسیار مناسب و قابل‌قبول باشد دقت نمایید که این محصولات دارای چندین ردیف قیمت بندی بوده و این موضوع می‌بایست به بهترین شکل ممکن بررسی شود.

چراغ COB

ویژگی چراغ COB

دقت نمایید که چراغ COB یکی از جدیدترین نمونه‌های تولیدی در بین علوم فناوری هستند و این محصولات اغلب دارای میزان راندمان نور بسیار مناسب و قابل قبولی هستند. طول عمر چراغ COB اغلب فوق‌العاده می‌باشد و این موضوع یکی از بهترین مزایای چراغ COB است. معایب چراغ COB اغلب بسیار محدود بوده اما یکی از نمونه‌های مشخص در این خصوص می‌توان این باشد که میزان انعکاس نور در این محصول اغلب بسیار بالا بوده و این موضوع همخوانی بصری با مدل‌های قدمی نداشته و گاه مخاطبان از این موضوع ناراضی هستند. تولید چراغ COB اغلب با این هدف بوده است که نمونه‌هایی مشخص که دارای پخش‌کننده‌های قوی به مساحت گسترده‌تر روانه بازار شود. دقت نمایید که میزان هدردهی چراغ COB در مدل‌های جدید بسیار محدودتر مدل‌های قبل است. انواع چراغ COB که می‌توانید به صورتی که بسیار ارزان باشد خریداری نمایید. یک نکته بسیار مهم در خصوص عرضه چراغ COB این است که هرچه این محصول در سایز کوچک‌تری عرضه شود دارای بازده بالا و راندمان بسیار محسوس‌تری می‌باشد.

چراغ COB