این طراحی درخشان در مسافت 10 متر مربع با استفاده از شبکه نوری سه بعدی نوآوری را در خیابان‌های شهر تداعی کرده است. تکنولوژی و طراحی USTD شیوه‌ای نوین در زیباسازی شهر است که توسط دو شرکت Raspall و Banon برای اولین بار در پشت غرفه مش ساخته شده است.

این ساختار در خلیج مارینا در سنگاپور قرار گرفته است و به نحوی مجسمه سازی همگام با نور را به صورت چاپ سه بعدی به تصویر می‌کشد. به گفته طراح این ساختار برای اولین بار ارتباط بین نماهای شهری و زیبایی‌های منحصر به فرد را بدون مرز و در کنار هم نشان داده است.

این پاویون با 50000 پیکسل LED برای بازدیدکنندگان و البته عکاسان فضایی بسیار مناسب را فراهم کرده است و به نوبه خود یک فضای گردشگری محبوبی در چند ماه گذشته در این شهر بر پا کرده است. میکروکنترل‌های این چراغ‌های LED دارای سنسورهای خورشیدی بسیار ریزی هستند که چشم هر بیننده‌ای به تنهایی قادر به دیدن آنها نیست در صورتی که تماما انرژی خود را از خورشید میگیرد و در روز به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

کل این طرح که مش نام دارد از جنس پلی کربنات و لوله‌های مربعی در ابعاد استاندارد ساخته شده است و علاوه بر 152 گره‌ای که در آن مشاهده می‌شود ، هر گره حدود 3 تا 10 متر از این لوله‌ها را شامل میشود.

این ساختار پلیمری به اشکال هندسی جالبی درآمده که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و هیچ گونه عوامل طبیعی از جمله باد و باران شدید روی این ساختار هیچ تاثیری ندارد و تنها جنبه زیباسازی شهر را دنبال می‌کند.

LED

LED

LED

LED

LED

LED

LED

LED