لوسیس (Lucis)  یک چراغ بسیار جالب است که مخصوص سفر می باشد. این ابزار یکی از از بهترین ابزارها در نوع خود است و توصیه ما این است که حتمان آن را تهیه کنید و در سفر هایتان و یا در گردش هایتان از این ابزار زیبا استفاده کنید. لوسیس جزو ابزارهایی است  که قابلیت شارژ شدن دارند و باتری این ابزار می تواند تا تقریبا حدود 80 ساعت برای شما روشنایی و نوری زیبا تولید کند. در ادامه این مطلب ما شمارا با دیگر قابلیت های این ابزار سفر قابل حمل آشنا خواهیم کرد.

لوسیس چراغ LED قابل حمل

لوسیس

نور چیزی است که به ما کمک می کند تا بتوانیم همه ی اجسام را ببینیم. نور چیزی است که نه تنها در زندگی ما بلکه در زندگی همه جانوران و گیاهان کره زمین نقش بسیار مهمی در زندگی تمام موجودات ایفا می کند. چراغ سفری لوسیس ابزار سفر قابل حمل است که برای شما تجربه جالب از بازی با نور را به ارمغان می آورد. لوسیس قابلیت های زیادی دارد مثل  سیستم وایرلس، لامپ LED با کیفیت و قابلیت جالب تغییر رنگ نور این چراغ را ذکر کرد. این ابزار بیش از 80 ساعت شارژ ذخیره می کند که به همین علت می توان با آن به سفر، گردش در پارک یا کمپ رفت و بی هیچ نگرانی ای از تمام شدن شارژ دستگاه، لوسیس را همه جا ببرید و از نورش استفاده کنید و با رنگ های مختلف لوسیس، رنگ و حسی بهتری به لخظات و سفر خود بدهید. یک قابلیت این دستگاه این است که طی 4 ساعت به طور کامل شارژ شده و سپس برایتان 80 ساعت کار می کند.
لوسیس چراغ LED قابل حمل

طراحی شیک

زیبایی و طراحی مینیمال را در این ابزار می شود دید. لوسیس دکمه ای ندارد و توسط سنسور لمسی و لرزشی قابل کنترل است. می توانید با آن نور بازی کنید به همرا بیش از 16 میلیون رنگی که چراغش تولید می کند. این ابزار تا حدی ضد آب است پس با خیال راحت از آن در کنار دریا استفاده کنید.
طراح این ابزار سفر ، سایمون کوپ، می گوید:
اغلب چراغ ها طراحی ساده داشته و نور کمتری در برابر لوسیس ایجاد می کنند. طراحی لوسیس مناسب است برای استفاده در شرایط و مکان های مختلف کمپ ها، کنار دریا یا در حیاط منزل و حین مطالعه از آن استفاده کنید و لذت ببرید.
لوسیس چراغ LED قابل حمل

لوسیس چراغ LED قابل حمل