شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به طرح‌های ویژه نورپردازی در شرق تهران از افتتاح نورپردازی و روشنایی پنج پل سواره رو در این منطقه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نرگس معدنی پور – شهردار منطقه ۱۳- گفت : در راستای زیباسازی و ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری در مبادی ورودی شرق تهران  و با توجه به افتتاح قریب الوقوع ترمینال شرق،اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست اقدام به نور پردازی پل‌های رمپ و لوپ آزمایش شامل پل شهید زین الدین و پل‌های دو گانه شهدای منطقه ۱۳ کرده است.

وی با اشاره به  نورپردازی پل‌های مذکور از اواخر آذر ماه سال گذشته اظهارکرد: عملیات نور پردازی و روشنایی این سه پل بزرگ  سواره رو در مبادی ورودی شرق تهران به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

شهردار منطقه ۱۳ پل بزرگراه رسالت واقع در اتوبان شهید یاسینی را  از دیگر طرح‌های نور پردازی دانست که به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است و اظهارکرد: پل ۱۲ فروردین  به صورت کامل در اتوبان شهید یاسینی تقاطع سه راه تهرانپارس نورپردازی شده است و تا پایان فروردین ماه آماده افتتاح می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ،معدنی‌پور  با بیان اینکه در نور پردازی این پل‌ها از وال واشر و پروژکتورهای تک رنگ ۲۴ وات به رنگ آفتابی و مهتابی استفاده شده است گفت: پیشانی پل‌های مذکور به وسیله دو ردیف نوار اس ام دی و نئون فلکس نورپردازی شده است.

منبع : ایسنا