نمایشگاه برق و روشنایی گوانگجو همواره مهم ترین بستر ظهور تولیدات روشنایی و نوین ترین فناوری های مربوط به آن در چین بوده است. نمایشگاه برق و روشنایی شانگهای بزرگترین نمایشگاه تجاری در حوزه برق و روشنایی است.

این رویداد با شعار ” الهام بخش باش و الهام بگیر” از پیشگامان این صنعت بوده و با نمایش طرح های نور و روشنایی خلاقانه و فناوری های انقلابی، مسیر آن را تغییر داده است. این نمایشگاه با حضور پر رنگ دولت و همینطور سازمان های خصوصی، محلی برای شکل گیری شراکت های متعددی نیز بوده است. نمایشگاه برق و روشنایی گوانگجو هر سال در مجموعه مرکز نمایشگاهی واردات و صادرات چین برگزار می شود و از این رو شاهد برخی از مهم ترین ایده ها و طرح های انقلابی که توانایی تغییر الگوی مصرف انرژی در جهان را دارند، می باشد.

دوره گذشته این نمایشگاه با تعداد بازدیدکنندگانی بیشتر از دوره های قبل تر خاتمه پیدا کرد. این رشد بازدیدکنندگان نشان دهنده پتانسیل تجاری این نمایشگاه برای افراد فعال در حوزه صنعت برق و روشنایی چین است.

نمایشگاه برق و روشنایی شانگهای با مساحت ۱۳۰۰۰ مترمربع میزبان ۲۹۸ غرفه دار بود که فن آوری های روشنایی هوشمند و صرفه جویی در انرژی را در حوزه روشنایی منازل مسکونی، واحدهای تجاری و روشنایی فضای باز به نمایش گذاشتند.

دوره گذشته نمایشگاه برق و روشنایی شانگهای در سه روز بیش ا ازز ۱۱۶۰۰ بازدیدکننده از ۵۰ کشور داشت که نماینده مجموعه متنوعی متخصصان تجارت و پروژه بودند.

امسال نمایشگاه برق و روشنایی شانگهای بر فن آوری روشنایی هوشمند و صرفه جویی در انرژی تمرکز خواهد داشت. با بیش از ۵۰ جلسه سمینار فنی با موضوعات داغ در مورد ارائه نوآوری ها، ارائه الکترونیکی مدل های کسب و کار، ارتباطات بی سیم و عناصر هوشمند در طراحی روشنایی به ارزش نمایشگاه برق و روشنایی شانگهای افزوده می شود تا این نمایشگاه همچنان در این حوزه پیشگام بماند.